יפתח זיו גלבוע גליל - למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת.

יפתח זיו גלבוע גליל - למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת.. כנסו לקישור המצורף, היכנסו לאפליקציה והירשמו כאוהדי אלטשולר שחם גלבוע גליל.לאחר מכן לחצו like לעמוד של אלטשולר שחם והתקינו את אפליקציית המשחק. יפתח זיו ממשיך לעונה נוספת בגלבוע/גליל. הגארד רשם 12.3 נקודות למשחק בעונה הסדירה. הפועל גלבוע/גליל החתימה הערב את הגארד האמריקאי טים קולמן שמצטרף לסגל של ליובין שכולל את הישראלים: דן חילק אסיסטים, וויטי חגג בצבע ופישר וקוק צלפו מבחוץ בדרך ליתרון 2:16 תוך שלוש דקות וחצי.

ליאור ליובין רושם ניצחון שני בקאמבק שלו לגן נר, 88:95 על הפועל חולון לאחר הארכה. הקריירה של זיו ידעה לא מעט עליות ומורדות ובעיקר הרבה מאוד קבוצות. וורד יצטרף לחבריו החדשים בסגל שכולל את הקפטנים החדשים של הקבוצה נתנאל ארצי ויותם חנוכי, וכן את יפתח זיו, עמית גרשון, גיל בני, עידו פליישר, עמית ראובן, בניה סרור,אדגר סוסה, ג'ארמר גאלי וג'אסטין. לעומתם, הצפוניים ממשיכים להדרדר ונראה כי אריאל בית הלחמי לא. דן חילק אסיסטים, וויטי חגג בצבע ופישר וקוק צלפו מבחוץ בדרך ליתרון 2:16 תוך שלוש דקות וחצי.

גלבוע/גליל: ניצחון שלישי רצוף בליגה- חמישי בכל המסגרות על ...
גלבוע/גליל: ניצחון שלישי רצוף בליגה- חמישי בכל המסגרות על ... from www.emeknews.co.il
נתנאל ארצי, יותם חנוכי, יפתח זיו, עמית גרשון, גיל בני, עידו פליישר, עמית ראובן, רון קופר בניה סרור וכאמור את מייקל יאנג. יפתח זיו | הפייסבוק הרשמי של הפועל גלבוע/גליל. הקריירה של זיו ידעה לא מעט עליות ומורדות ובעיקר הרבה מאוד קבוצות. יפתח זיו ממשיך לעונה נוספת בגלבוע/גליל. הרכז (24, 1.91) קלע 10.7 נקודות ומסר 4 אסיסטים למשחק בעונה האחרונה במדי עירוני נהריה, שבה אף שימש כקפטן. יפתח זיו עובר להפועל גלבוע/גליל. גלבוע/גליל ניצחה 95:104 את הפועל אילת אחרי הארכה ועלתה למקום השני. הפועל גלבוע/גליל ביתרון 0:1 בסדרת חצי הגמר.

יפתח הינו קיבוץ אשר ממוקם בסמוך למצודת ישע ובמרחק נסיעה קצר מהערים קריית שמונה וראש פינה.

ג'סטין טילמן הפועל תא שחקן המחזור מחזור 18. ביפתח ניתן למצוא מגוון שירותים קהילתיים וביניהם: הפסד קשה, אבל אני גאה בחברים, במועדון, במאמן ובעוזר מאמן. למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת. הרכז (1.91,25) היה שותף לעונה החיובית שעברה הקבוצה הצפונית, עמה הוא העפיל לפיינל פור והפסיד למכבי תל אביב בחצי הגמר. גלבוע/גליל מעלה הילוך לקראת החזרה למגרשים. במשחקו האחרון של ליובין, גברה גלבוע/גליל על מכבי חיפהנפרד עם ניצחון: כולם גיבו אותנו, היו איתנו והכינו אותנו מצוין למשחק, אמר כוכב גלבוע/גליל, יפתח זיו, שסיים עם 23 נקודות. כוכב גלבוע/גליל התייחס להפסד הדרמטי והמאכזב למכבי תא 81:78 בחצי גמר הפיינל פור. אני לא מוערך, אבל יודע מה אני שווה. מכבי תל אביב ניצחה והבטיחה את נפרד עם ניצחון: בפעם הראשונה זה עשר שנים, גלבוע/גליל פותחת עונה בליגת העל במאזן 0:2. משחק מלא, גביע ווינר סל 2020, 1/8 גמר:

היום חזרו בגן נר לעסוק בבניית הקבוצה והודיעו על צירופו של יפתח זיו. בעונה החולפת הוביל את הפועל גלבוע/גליל לגמר הפלייאוף, שם הפסידה הקבוצה למכבי תא (2:1). הפועל גלבוע/גליל החתימה הערב את הגארד האמריקאי טים קולמן שמצטרף לסגל של ליובין שכולל את הישראלים: נכון שחובת ההוכחה עדיין עליהם, אבל יפתח זיו כבר מוביל את נהריה, חואקין שוכמן הוא המנהיג של גלבוע/גליל שמנצחת שוב ושוב קבוצות צמרת, ואפילו דני אבדיה מנצל הרכב חסר של מכבי תא לדקות משחק בכלל לא רעות בטורנירי הכנה. יפתח זיו יודע את מי הוא רוצה לראות באולסטאר 2018 בפורים.

המעודדות האדומות של גלבוע/גליל מוכנות לעונה. יגאל אעידן ...
המעודדות האדומות של גלבוע/גליל מוכנות לעונה. יגאל אעידן ... from www.emeknews.co.il
ליאור ליובין רושם ניצחון שני בקאמבק שלו לגן נר, 88:95 על הפועל חולון לאחר הארכה. שמח מאוד להגיע למועדון ביתי וקסום כמו גלבוע גליל. יפתח זיו ממשיך לעונה נוספת בגלבוע/גליל. הפועל גלבוע/גליל החתימה הערב את הגארד האמריקאי טים קולמן שמצטרף לסגל של ליובין שכולל את הישראלים: יפתח זיו עובר להפועל גלבוע/גליל. גלבוע/גליל ניצחה 95:104 את הפועל אילת אחרי הארכה ועלתה למקום השני. כולם גיבו אותנו, היו איתנו והכינו אותנו מצוין למשחק, אמר כוכב גלבוע/גליל, יפתח זיו, שסיים עם 23 נקודות. הפסד קשה, אבל אני גאה בחברים, במועדון, במאמן ובעוזר מאמן.

מכבי תל אביב ניצחה והבטיחה את נפרד עם ניצחון:

קיבוץ יפתח הוקם בשנת 1948 על ידי חיילים משוחררים מחטיבת הפלמח ומשתייך למועצה האזורית גליל עליון. יפתח זיו גלבוע גליל שחקן המחזור מחזור 17. נתנאל ארצי, יותם חנוכי, יפתח זיו, עמית גרשון, גיל בני, עידו פליישר, עמית ראובן, רון קופר בניה סרור וכאמור את מייקל יאנג. יפתח זיו ממשיך לעונה נוספת בגלבוע/גליל. יפתח זיו יודע את מי הוא רוצה לראות באולסטאר 2018 בפורים. גמר גביע המדינה לנערות ב'. משחק מלא, גביע ווינר סל 2020, 1/8 גמר: וורד יצטרף לחבריו החדשים בסגל שכולל את הקפטנים החדשים של הקבוצה נתנאל ארצי ויותם חנוכי, וכן את יפתח זיו, עמית גרשון, גיל בני, עידו פליישר, עמית ראובן, בניה סרור,אדגר סוסה, ג'ארמר גאלי וג'אסטין. מכבי תל אביב ניצחה והבטיחה את נפרד עם ניצחון: הגארד רשם 12.3 נקודות למשחק בעונה הסדירה. יפתח הינו קיבוץ אשר ממוקם בסמוך למצודת ישע ובמרחק נסיעה קצר מהערים קריית שמונה וראש פינה. הרכז (24, 1.91) קלע 10.7 נקודות ומסר 4 אסיסטים למשחק בעונה האחרונה במדי עירוני נהריה, שבה אף שימש כקפטן. יפתח זיו עובר להפועל גלבוע/גליל.

משחק מלא, גביע ווינר סל 2020, 1/8 גמר: נס ציונה פתחה בחמישייה עם קורי פישר, רביב לימונד, דקוואן קוק, טל דן וג'ף וויטי, גלבוע/גליל עם יפתח זיו, אדגר סוסה, ג'ארמר גאלי, ג'סטין טילמן ועידו פליישר. מכבי ראשלצ והפועל עמק חפר העפילו לגמר הפלייאוף בליגת העל לנוער. לראות מקרוב את השחקנים!!!התחרות המיוחדת לאוהדי גלבוע גליל יצאה לדרך!איך זה עובד? מכבי תל אביב ניצחה והבטיחה את נפרד עם ניצחון:

בדרך לרכש נוסף: יפתח זיו קרוב לחתימה במכבי
בדרך לרכש נוסף: יפתח זיו קרוב לחתימה במכבי from photo.one.co.il
עד כמה פופולרי חיפוש : דן חילק אסיסטים, וויטי חגג בצבע ופישר וקוק צלפו מבחוץ בדרך ליתרון 2:16 תוך שלוש דקות וחצי. ביפתח ניתן למצוא מגוון שירותים קהילתיים וביניהם: למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת. מכבי תל אביב ניצחה והבטיחה את נפרד עם ניצחון: אני בטוח שתהיה לנו קבוצה הסגל של ליאור ליובין כולל נכון להיום גם את הרכז גיל בני, הגארד עמית גרשון, הפורוורדים נתנאל ארצי ויותם חנוכי והסנטר עידו פליישר. גלבוע/גליל עלתה לסדרת גמר הפלייאוף. יפתח זיו, כבר היה עם רגל וחצי בפאריס מטרופליטנס, קבוצתו של תומר גינת, קרוב מאוד לחתום בשורות אלופת המדינה.

יפתח זיו עובר להפועל גלבוע/גליל.

הגארד האמריקאי טים קולמן(196, 25) חתם בגלבוע. שמח מאוד להגיע למועדון ביתי וקסום כמו גלבוע גליל. למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת. אני לא מוערך, אבל יודע מה אני שווה. גמר גביע המדינה לנערות ב'. זיו (25, 1.91 מ') הוביל השנה את הפועל גלבוע/גליל לפיינל פור ראשון מאז 2011 ונבחר לשחקן המצטיין של ליגת הקורונה עם ממוצעים של 13.6 נקודות, 4.7 אסיסטים ומדד 17.7 בבית התחתון, 16.7 נקודות, 6.0 אסיסטים ומדד 20.7 ברבע גמר הפלייאוף, כולל שיא קריירה של 24 נקודות במשחק המכריע על העלייה לפיינל פור. הפועל גלבוע/גליל החתימה הערב את הגארד האמריקאי טים קולמן שמצטרף לסגל של ליובין שכולל את הישראלים: ג'סטין טילמן הפועל תא שחקן המחזור מחזור 18. הפועל גלבוע/גליל ביתרון 0:1 בסדרת חצי הגמר. יפתח זיו הוא כדורסלן ישראלי המשחק בעמדת הרכז בקבוצת הפועל גלבוע גליל מליגת העל הישראלית בכדורסל. במשחקו האחרון של ליובין, גברה גלבוע/גליל על מכבי חיפה בליגה הבלקנית. האדומים מירושלים כבר עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות והם מרוויחים לראשונה העונה את המקום הראשון באופן זמני. מכבי תל אביב ניצחה והבטיחה את נפרד עם ניצחון:

הפועל גלבוע/גליל החתימה הערב את הגארד האמריקאי טים קולמן שמצטרף לסגל של ליובין שכולל את הישראלים: יפתח זיו. בגזרת הזרים צירפה גלבוע עד כה שני.

Post a Comment

0 Comments

close